Bestuur

Re: Bestuur

Berichtdoor Nostradamus » Di Mei 22, 2018 10:19 am

Nieuwsgierig naar wat we vanavond te horen zullen krijgen en wat de ambitie zal zijn.
Er zijn hier nog al projecten geweest die blijkbaar geen lang leven beschoren waren.
Nu, zal vanavond de waarheid worden gesproken of gaat men ons vlug iets in de nek smijten?
In elk geval is de situatie op zijn zachts uitgedrukt raar te noemen.
Een nieuw seizoen begint men toch meestal al voor te bereiden in maart (met een plan A en eventueel een plan B als je niet zeker bent in welke afdeling je zult spelen)
Er zal dus nu in elk geval nog veel werk aan de winkel zijn...
Tot vanavond :?
Nostradamus

Berichtdoor pauljans » Di Mei 22, 2018 11:52 am

Potje drinken vanavond, merci FC, toch nog eens contact met de mannen na het seizoen daardoor :D
pauljans

Berichtdoor Nostradamus » Di Mei 22, 2018 1:27 pm

Ha, goed gezien en wellicht ook een hapje en een gratis vat zeker? :roll:
Nostradamus

Berichtdoor Pater Clementius I » Wo Mei 23, 2018 5:46 am

Pater Clementius I

Berichtdoor Pater Clementius I » Wo Mei 23, 2018 6:28 am

Alvorens hier te reageren: graag uw identiteit kenbaar maken aub :lol:
Pater Clementius I

Berichtdoor El Panterinos » Wo Mei 23, 2018 7:38 am

Wil er iemand da es kort en bondig, kleir en doidelijk uitleggen aub? Mss best vragen aan Verjans :P
Geen persoonlijke vragen aub :twisted:

Kritisch artikel. Maar terecht. Tziet er allemaal weer ferm oit.

Plots nen hoop meelezende gasten op t forum...komaan zeg er ook es ulle gedacht van ;)
El Panterinos

Berichtdoor paplepel » Wo Mei 23, 2018 9:16 am

Ik begrijp niet goed waarom er nu wel een probleem rond de 'change of control' heerst en niet bij de contracten die vorig jaar/deze winter werden afgesloten, uitgaande dat eerstgenoemde in november 2016 plaatsgevonden heeft en er vanuit de gemeente tot dusver geen vraag tot terugvordering is gekomen.
paplepel

Berichtdoor ancien » Wo Mei 23, 2018 9:42 am

Ik vraag me af waarom het gemeentebestuur op de vraag om op hun recht van schadeclaim af te zien geen gevolg zou willen of kunnen geven.Alleen vraag ik me dan af of die vraag wel al gesteld is aan de gemeente.Als het bestuur van Dender nu al een tijdje weet heeft van die problemen dan vind ik dat wel raar dat ze dat probleem nog niet aangekaart heeft bij de gemeente om tot een oplossing te komen.Ik hoop dat deze laatste er zo vlug mogelijk zal komen want degelijke bruikbare spelers kiezen meestal eieren voor hun geld want als ze nog lang gaan wachten zal het alleen nog maar den "brol" zijn die overblijft. :roll: :roll:
ancien

Berichtdoor pauljans » Wo Mei 23, 2018 9:57 am

Jammer genoeg werd het vragenuurtje wel redelijk snel gestopt :mrgreen:

Dat de gemeente hun geld dan graag terug ziet is niet meer dan normaal, dat onze investeerder graag enkele voorwaarden heeft als hij deze schuld zal aanzuiveren is ook normaal.

Dus onze club komt volledig in zijn handen, of de club zal binnenkort verdwijnen. We zullen wel zien zeker Panters? ;)

Dat iemand die hier tot eind juni blijft gaat verkondigen dat we binnen de drie jaar in 1B zitten is natuurlijk helemaal belachelijk. Van die drie jaar zijn er trouwens nu al twee jaar om.
Onze jeugd zal ons dit jaar dus naar de titel spelen, jammer genoeg is den helft al weg naar Ninof en andere clubs.

Ondertussen heb ik nog nergens een bericht gelezen dat Tarfi ergens officieel getekend heeft, duurt dus al weken. Ik neem aan dat het bestuur wel contracten heeft klaar liggen voor spelers van zodra ze terug mogen contracten aanbieden? Aangezien het budget voor volgend seizoen toch al goedgekeurd werd?

Tof, zoveel vragen nog, die niet mochten gesteld worden.
pauljans

Berichtdoor ancien » Wo Mei 23, 2018 11:31 am

Vaststelling en realiteit.Op een zakdoek van mekaar spelen twee ploegen in dezelfde reeks met quasi exact dezelfde financiele problemen.Vraag van 1 miljoen.Wie zal als eerste de handdoek in de ring gooien? :mrgreen:
ancien

VorigeVolgende

Terug naar Mededelingen